​مزایای درب و پنجره upvc

 

از اولین مزایای درب و پنجرهای شرکت orsinovin میتوان به عایق بودن آن در برابر گرما و سرما اشاره کرد که با شیشه های دو جداره یا سه جداره بخوبی ایفای نقش میکند.
خصوصیات دیگر پنجرهای دوجداره upvc جلوگیری از صداهای آزار دهنده تا 35 الی 45 دسیبل می باشد که بیشتر در کلان شهرها شنیده میشود؛از دیگر مزایای آن میتوان به ضد زنگ بودن و غنی بودن از رنگ آمیزی وغیرقابل اشتعال بودن اشاره کرد.

دیگر مزایای پنجرهای دوجداره upvc  است که شما را با شکل دهی و ساخت با زوایای مختلف غافلگیر خواهد نمود یعنی اینکه شما اگر یک پنجره با شکل یا زاویه خاص برای ساختمان نیاز داشته باشید شرکت ما به راحتی با تکنسین های خود پاسخگوی این نیاز شما خواهد بود.
بهتر است به شما بگوییم که دیگر ترس خود را برای تعویض پنجرهای فلزی یا آلومینیم قدیمی از بابت تخریب کنار بگذارید و این کار را به متخصصین شرکت اورسی نوین بسپارید تا با کمترین زمان و بالاترین کفیت در یک روز پنجرهای فلزی قدیمی شما را به یک پنجره دوجداره مدرن وشیک تبدیل کنند تا شما را از شر صداهای ناهنجار ومزاحم و گردوغبار آسوده گردانند.

 

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش