۷نکته اساسی که در مورد پنجرها باید بدانیم

نکته اول: تولید پنجره دو جداره شرایط و اصل قابل توجه دارد که اگر رعایت نشود حتی در بهترین برندها،باعث افت کیفیت پنجره میشود.
بطور مثال یکی از اضلاع استفاده از گالوانیزه مطابق با استاندارد پروفیل یا یراق آلات با کیفیت می‌باشد.

دوم اینکه باید اندازه و سایز پنجرها طبق استاندارد تعریف شده در قوانین تولید باشد.
برای نمونه طبق تعاریف استاندارد شما نمیتوانید اندازه لنگه بازشوی پنجره خود را بیشتر از 80cmداشته باشید چون باعث افت مقاومت لنگه بازشو میشود.

نکته سوم: این نکته در تولید و سفارش بسیار حایز اهمیت است که ما بیشتر به مشتری های خود گوشزد کرده و تاکید بر آن داریم که اگر شما برای بیشتر عایق بودن از نظر صدا گیری پیشنهاد میدهیم که حتما از شیشه های با ضخامت 6*4استفاده کنید یا اگر در مکانهایی پرتردد ساکن هستید از شیشه 3 جداره استفاده کنید.

نکته چهارم: در رابطه با یراق آلات مورد استفاده در پنجره می‌باشد.
این نکته بسیار مهم است که شما از چه یراق آلاتی و در کجا استفاده کنید بطور مثال ما به شما برای پنجره‌ای آشپز خانه پیشنهاد میدهیم که از یراق آلات دو حالته استفاده نمایید به این دلیل که یراق دو حالته با قابلیت باز شدن از بالا باز زاویه15درجه میتواند کار تهویه هوای آشپزخانه شما را بخوبی انجام دهد نه تنها آشپزخانه بلکه شما در همه پنجرها میتوانید از این مدل یراق استفاده نمایید.

نکته پنجم: شما میتوانید بنا به سلیقه خود یا طبق هماهنگی با نمای ظاهری ساختمان از رنگهای بسیار متفاوت پروفیلهای upvcاستفاده نمایید که شرکت ما منطبق با نظر شما با استفاده از روکشهای مناسب این کار که لمینت نامیده میشود و با استفاده از چسب گرم و به وسیله دستگاه مناسب این کار بر روی پروفیل کشیده میشود انجام میگردد.

نکته ششم: پروفیل upvcقابلیت انعطاف پذیری بالایی را داراست که با توجه سفارش شما مشتری گرامی میتوان پروفیل را به هر شکلی که چهارچوب پنجره شما دارد آنرا هم یا زاویه دار نمود.

و در آخر نکته هفتم: شما اگر میخواهید پنجره دوجداره سفارش دهید با ید استراکچر یا به اصطلاح فریم پنجره شما بهتر است که از قوطی آهنی با سایز 40*60 mm استفاده شود تا در طی زمان در نشست ساختمان از فشار ناشی از نشست ساختمان بر روی پنجره جلوگیری به عمل آید.

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش