درب یا پنجره فولکس واگنی و مزایای ان

در ابتدا باید نحوه کار کرد پنجره upvc فولکس واگنی را در ویدیوی بالا نشان دهیم.

پنجره upvc فولکس واکنی پنجره ایست بدون لولا که بر روی دو ریل در پایین و بالا حرکت میکند که از این لحاظ همانند پنجره کشویی کار میکند اما با این تفاوت که از عایق بندی و کارایی بسیار بالایی نسبت به پنجره کشویی را دارا می باشد.

شما با داشتن پنجره UPVC فولکس واگنی دیگر نباید نگران این باشید که بعد از باز شدن چقدر فضا اشغال خواهد کرد یا اینکه ایا باید برای باز کردن پنجره باید پرده جلوی پنجره را کامل کنار بزنیم؟ در جواب این سوال گروه تولیدی اورسی نوین به شما این اطمینان را میدهد که از بابت عایق بودن پنجره فولکس واگنی وعدم اشغال کردن فضای اتاق یا سالن پذیرایی شما در هنگام  باز شدن اسوده خاطر باشید.

این پنجره در سه مدل اتومات؛نیمه اتومات و دستی قابل تولید میباشد و یکی از مزایای خاص این پنجره که میشود به ان اشاره کرد باز شدن پنجره از بالا که بیشتر شبیه به پنجره دوحالته میباشد امکان تهویه هوای خوبی را به سالن شما بدون باز کردن کامل پنجره میدهد.

پنجره UPVCفولکس واگنی نسبت به پنجرهای دیگر مانند لولایی و کشویی عایق بندی کاملتری را داراست چرا که یراق الات مورد استفاده در این پنجره لنگه را از چهار جهت کاملا تحت پوشش خود قرار داده است.

پیشنهاد گروه تولیدی اورسی نوین برای سالن پذیرایی شما که به بالکن راه دارد یا اگر میخواهید از منظره جنگل در ویلای شمال خود یا دید رو به دریای زیبایی داشته این پنجره بسیار شیک با عایق بندی کامل می باشد.

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش